»Nicolas Jaar z navezovanjem na palestinske korenine njegove družine, Abdelwahed s tunizijskimi ritmikami in tradicionalnimi arabskimi glasbenimi formami, KMRU z vključevanjem terenskih posnetkov rodnega Nairobija v svoje ambientalne produkcije, poljska skladateljica Martyna Basta z rabo tradicionalnih poljskih instrumentov, kot so citre, Vietnamci Rắn Cạp Đuôi Collective s prepletom eksperimentalne elektronike in tradicionalnih zvokov, Francozi NZE NZE pa z vpeljevanjem tradicionalnih bojnih krikovi in zgodb bojevnikov iz srednjeafriškega ljudstva Fangov.«
»v času unifikacije medijev, zapiranja distribucijskih kanalov svetovnega spleta, deplatformiranja, odstranjevanja, prepovedi in cenzur, omejevanja in izločevanja, prebujanja in prebujenja zdi 'dobro jutro' kot kletvica. Ali vsaj poziv na pregon.«
»Da v III. svetovni vojni ni prostora za umetnost in lastno mnenje, je pretveza za prepričane in sprijaznjene, za umaknjene in nezadostne, za vdane in speštane, ki jim na Kiblixu od vsega začetka, leta 2022 odpiramo kanale uresničenih prihodnosti.«
»Iz nekega relativno definiranega izhodišča je nastal tako zanimiv in v smislu stališč radikalen umetniški dogodek, kot je Festival performansa.«